.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفی1481 مازنی به بانکها برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: تاکنون هزار و 481 متقاضی دریافت تسهیلات مشاغل خانگی در استان به بانکهای عامل معرفی شدند.

به گزارش مهر، حسن اسماعیلی در جلسه بررسی موانع و مشکلات تسهیلات مشاغل خانگی شهرستان ساری در فرمانداری با اشاره به اینکه موانع و مشکلات اجرایی طرح باید بررسی شود افزود: شهروندانی که به بانکهای عامل معرفی می شوند، دستگاهها باید با بررسی دقیق تمام جوانب طرح پرونده ای بدون عیب و نقص به بانک های عامل معرفی و بانکها را درگیر مسائل غیرتخصصی نکنند.

وی با تاکید بر اجرای طرح در زمان معین افزود: این طرح نیازمند دقت بوده و ضعف دستگاهها به مفهوم ضعف همه دستگاههای اجرایی خواهد بود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به اینکه با افرادی که در اجرای طرح مشاغل خانگی در استان مشارکت نکنند برخورد می شود، تصریح کرد: این طرح برای نخستین بار در مازندران در حال اجرا بوده و اعتبارات باید به صورتی هدایت شود که هدر نرود.

اسماعیلی ادامه داد: از آنجایی که قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است انتظار می رود با توجه به شرایط زمانی هر ساله در کشور و استانها برگزار شود.

وی تصریح کرد: تاکنون در خصوص طرح مشاغل خانگی، هزار و 481 نفر به بانک های استان معرفی شده و برای بیش از 135 نفر تسهیلات پرداخت شده و این رقم تا پایان هفته جاری افزایش خواهد یافت.

سید عباس حسینی نژاد، فرماندار شهرستان ساری گفت: انتظار می رود سهم فرصت شغلی برای شهرستان ساری در بخش مشاغل خانگی بیش از هزار و 100 نفر باشد.

وی بیان داشت: اجرای این طرح موجب شکل گیری فرصت شغلی مناسبی برای شهروندان خواهد شد.

شهرستان ساری، مرکز مازندران بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 بهمن 1390
سلام ثبت نام انجام دادم باید به کدام ارگان برم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.675 seconds.